Warning: Illegal string offset 'subset' in /home/tamirkar/dvrmaster.ir/wp-content/themes/motive/functions.php on line 325

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /home/tamirkar/dvrmaster.ir/wp-content/themes/motive/functions.php on line 325

آموزش تعمیرات دوربین مداربسته

0

آموزش عیب یابی و تعمیرات دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته یکی از ابزارهای امنییتی می باشد که می توان با استفاده از آن اه کنترل کامل و  همه جانبه بر محیط یک شرکت – سازمان و…. داشت . منظور از کنترل همه جانبه شاید برایتان در دید اول عجیب باشد چون خیلی ها گمان می کنند که دوربین ها که فقط کار دیدن و تصویر برداری انجام میکنند و فوقش می توان دید که چه کسی می آید و یا چه کسی میرود.ولی این دیدگاه در مورد سیستم های دوربین مداربسته و دستگاه دی وی آر موجود در زمان حال درست نیست و اگر کمی در باره ی امکانات دوربینهای مداربسته و امکانات جانبی آن ها تحقیق کنید مواردی بسایر جالب را پیدا خواهید کرد که تازه پی به توانایی های آن ها خواهید برد.

البته این را بدانید که همه تجهیزات مربوطه به دوربین های مداربسته نبوده و تجهیزات امنیتی دیگر هم هستند که می توان به صورت خلاقانه و به کار گیری تخصص در زمینه کارهای شبکه – نرم افزار و سخت افزار یک سیستم یک پارچه امنیتی را پیاده کرد.یکی از نمونه های ساده در همین دوربین های مداربسته دوربین های حساس به حرکت هستند که در حالتی که چیزی در میدان دید ان ها حرکت نکند تصویر برداری نکرده و  حالت استند بای ( آماده به کار ) هستند ولی اگر حرکتی صورت گرفت در لحظه شروع می کنند به فیلم برداری.

میزان این حساسیت به حرکت را میتوان در سیستم خود دوربین و DVR نیز تغییر داد که آیا به حرکات سریع و کمترین حرکت هم حسایت نشان دهند یا منتظر حرکت های بیشتری باشند تا تصویر برداری کنند.

مشکلات و خرابی دوربین های مداربستهآموزش تعمیرات دوربین های مداربسته

به غیر از DVR که دستگاه ذخیره کننده است خود دوربین ها ممکن است به مشکلات فنی مختلفی بر بخورند و این مشکلات می تواند در بخش های مختلف یک دوربین ظاهر میشود، بخش هایی مانند سنسورها – لنز – CCD و مدار پاور آن که اگر هرکدام از این بخش ها دچار ایراد شود باعث از کار افتادن دوربین خواهد شد.عیب یابی بخش های مشکل دار دوربین خصصوا بخش های مربوط به تصویر برداری مانند CCD نیاز به ابزارهای مخصوص تعمیراتی در این زمینه دارد که با استفاده از آن ها کار عیب یابی یک دوربین انجام می شود تا تشخیص داده شود مشکل کجا بوده و چه راه حل های برای برطرف سازی آن وجود دارد.

آموزش تعمیر دوربین مداربسته

مشکلات اصلی دوربین های مداربسته بیشتر مربوط به بخش CCD و مدار تغذیه هستند و مابقی ایرادات در بخش های مختلف قابلیت برطرف سازی آن ها بیشتر است و به عبارتی می توان راحت مشکل را حل کزد.تعمیرات دوربین های مداربسته نیز یکی از مشاغل خوب و با آینده ای درخشان است زیرا هر جا که دوربین مداربسته ای فعال است روزی دچار اشکال فنی خواهد شد و نیاز به تعمیرکار از جمله نیاز های شرکت های نصب دوربین های مداربسته است. علاوه بر این کسی که نصاب دوربین های مداربسته است نیز میتواند به یک تعمیرکار حرفه ای دوربین های مداربسته نیز تبدیل شود.

پس اگر علاقه مند به عیب یابی و تعمیرات دوربین های مداربسته هستید و یا خودتان یک نصاب دوربین های مداربسته اید این آموزش به شما پیشنهاد می شود زیرا به این طریق می توانید خود را در زمینه کاری و تخصصتان دو چندان ارتقاع دهید.

می توانید در دوره های تعمیرات دوربین های مداربسته شرکت کرده بعد از اتمام دوره به راحتی بتوانید هر نوع دوربین مداربسته ای را عیب یابی و تعمیر کنید.در این جا لازم به ذکر است که سیستم عملکرد تمامی دوربین ها تا ۹۰ درصد یکی بوده و تفاوت در دوربین های دید در شب – IPcamera – و یا دوربین های حساس به حرکت فقط در جزئیات است  و همچنین تفاوت در  سنسورها و به همین دلیل با گذراندن دوره ی تکمیلی تعمیرات دوربین مداربسته خواهی توانست همه بیشتر دوربین های موسوم به مداربسته را عیب یابی و رفع عیب کنید.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۹۳۵۹۲۱

آدرس مراجعه حضوری :

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم.
آدرس:تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-خ نصرت-نرسیده به جمالزاده-ساختمان۹۸-واحد۳
تلفن تماس:۰۲۱۶۶۹۲۲۳۷۹

امکان نظردهی غیر فعال شده.